Måndag!


Min nya tröja jag fick hem med paket idag! Asnöjd!



Första dagen på en ny skolvecka och sådär, segt men ändå skönt med rutinerna! Idag blir det bara att hänga hemma med lillan - myysigt! Imorgon ska jag med B på hennes hoppträning och filma/ta lite kort och se vad dom har för sig, ska bli roligt! :) Nu ska jag sätta mig och leta reda på lite skolarbeten, ciao!


At home!

Gårdagens kväll var upp & ner, började bra, forsatte bättre och sedan gick det nedåt i snabb takt! MEN jag såg till att ha roligt ändå - inte åka hem och tjura, så kvällen slutade i lite nyktra tokigheter och en massa nya människor att umgås med! Har sjukt roliga grejjer att skämta åt i framtiden iallafall med B! :)

Fick mig en natts god sömn och har sedan varit och storhandlat med tova idag, sjukt bra med sällskap av ett annat fruntimmer, då görs saker ordentligt! ;) Fixade även scanningskort och sådant så nu går väl matköpen liiite smidigare i framtiden :)

Efter jag hade handlat mat så åkte jag självklart hem och mös med lillan, nu ligger hon och sover middag efter sin mat och jag ska börja laga tacos här hemma, sen blir det en lugn söndagskväll med film & chips! :)


:D

Bilderna från kalaset kommer imorgon, orkar inte lägga in nu :)
Nu ska jag diska lite, sedan snabb dusch & ombyte innan jag sminkar mig och går ut för att mysa med B på någon uteservering!

Fram med lite musik på mobilen och ett glas vin, ciao! :)

Mitt kära lyckopiller!

Nu är lillan ute på en promenad med sin pappa, jag går runt här hemma och blir alldeles småtokig, jag är på ett sådant humör då bara pussar och kramar med mammas flicka duger! Men ska iallafall ta & slå in lite födelsedagspresenter här hemma, våran grannes dotter fyller 2år och vi är inbjudna på kalas!

Efter kalaset så ska jag väl bara vara med dottern min, kanske gå ut en sväng på kvällen med bianca och umgås. Vi får se vad dagen erbjuder!


Alissa ska förresten ha storlek 20 på skor nu, värdelös info för er men för mig så är det ÄNNU ett tecken på att min bebis växer alldeles för snabbt, vill bara stanna upp tiden! Nejnu ska jag ta och sätta igång, kommer väl upp lite kalas-bilder senare! :)


Välkommen! ;)

Sista flytten nu! (eller.......?)
Nattstad var bara ok i typ 3mån, sen fick man en massa reklam från random folk bara, pallar inte.

Så nu ska jag försöka bli kvar här! kör en premiär med en ganska nytagen bild på lillan!







RSS 2.0