love!

http://www.youtube.com/watch?v=KMihKmoYfe8


asshole

ola thorstensson suger och inte fan behöver jag hålla mig från att skrika ut det för hela världen, är bara arg och vill inte höra människans röst igen, bra.

Positiva saker i det hela: Jag slipper en lögnare, en mytare, en falsk människa som bara gett mig falska förhoppningar hela mitt liv. Jag har insett detta och är glad att min dotter växer upp med en underbar mormor, en trovärd plastmoffa som står för vad han säger, en snäll farmor och en farfar som älskar henne. Hon har enbart människor som finns här för henne, ingen som dyker upp då&då.

Men arg, det är jag ändå.
(och vad jag önskar mest just nu, är att han läser detta och inser vad han
aldrig kommer få och hur mycket jag aldrig har litat på honom)







tomt

Är seg, ja vet. orkar inte uppdatera.

Idag ska jag äta korvgryta.


Punkt.

Fredagsmys!

Nu ät det fredag, äntligen! Just nu står maten i ugnen, kött med potatiskroketter (bbqsås och bea till, mums!)
Efter käket ska jag åka iväg och hämta min maskeraddräkt som ska användas om några helger... :)
Och sist men inte minst så ska jag inta soffan framför idol med morots/gurkstavar och dipp! Gladtjej.

Här även bunkrat upp med iste och nystädad lägenhet med renbäddad säng, kan det bli bättre?! :)



I skolan!

Nu sitter man i skolan på en svenska lektion (och har inte ens kursen så sitter vid datorn...) Idag efter skolan blir det att gå och byta ett par höstskor jag köpte åt alissa, köpte en strl för stort i förhoppning att hon växer in i dom, men är ju kallt redan nu så blir att byta och sedan köpa vinterskor i en strl större ist. :)

Just nu är mor min i Rhodos (sjukt avis) och det är jättetrist här hemma utan henne att ringa till! Saknar både henne och T en massor, tror nog det blir en tur till deras hus och vattna blommor imorgon och mysa i soffan. Ja, har väl inte så mkt mer att skriva...? Tänkte väl lägga in lite bilder från gamla tider, bara ler när man tänker tillbaks på alla roliga minnen!







(bilder från första gymnasieåret, snart 2/2½ år sedan... fy vad tiden går fort)

LÖRDAG!

Nu var det fem dagar sen jag skrev sist, men vad gör det?!
Det som har hänt är: Jag har fått feber, förkylning och urinvägsinfektion.
Vad gör jag: Äter glass och tycker synd om mig själv och försöker vänta ut det
Vad vill jag: Gå till rosemaries och noppa ögonbryn och sola solarium på bruno imorrn, vilket jag inte kan.. sug.


Idag har jag handlat lite måsten till lillan, höstkläder och sådär, har även varit o firat tomas! Trevligt vare :)

Här är lillans nya onepiece;


RSS 2.0