YEEEEEAH

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se





Vila i frid!

Du var så vacker i mina ögon!

Tack älskade du för tiden jag fick med dig, alla gånger du fick mig att skratta, alla timmar vi låg ner i din box och sov tillsammans. Alla gånger jag satt nedanför din krubba efter skola och desperat försökte lösa matteläxan och du kom och började tugga sönder alla mina papper, alla fina skritturer i vintersolen när man tyckte att hela livet och världen var så underbar just från din rygg. Alla gånger då vi lekte jaga och alla dessa gånger då du ständigt lärde mig något nytt när vi tog ett pass på banan. Känslan första gången jag höll min hand på dig och kände att dig går det att lita på 100%. Sorgen när våra liv skiljdes åt olika håll, sorgen idag när jag fick veta att din ålder tillslut kom ikapp dig. Jag kommer alltid minnas dig som en av de mest speciella djuren i mitt hjärta!

 


Smygpremiär av julen!

 

Snart är julen här, alla julklappar är klara här hemma och inslagna, julkort har vi börjat ordna

och imorgon åker pyntet fram, kommer bli supermysigt i detta mörker som aldrig tar slut (typ)

 

Jag vet att man skriver hundratals ggr att uppdateringen ska bli bättre

men att trots det så ekar bloggen helt tomt, nu ska jag inte lova

något men lite kommentarer och lite små peppande här på bloggen kanske

gör allt mer roligt ? Jag vill skriva mer och knäppa fler kort.

 

Jag älskar att gå in på mina gamla bloggar från tex 2008 och

läsa inläggen man skrev då och se alla bilder,

vill kunna göra så även med denna blogg i framtiden.

 

Ja, min vardag rullar på, nästa vecka så ska jag

& B åka på Stockholm horse show, måste komma ihåg att ta med

kameran (& ladda batteriet och tömma den med.. såklart) men livet

är fullt upp som småbarns förälder som vill

fylla vardagen med hundratals saker som tyvärr inte alltid går att göra,

blir lika ledsen och besviken varje gång jag nekar någon eller jag måste

avboka. Men nånting hemskt roligt som har hänt är att alissa nu

kan säga titta, mamma & pappa. Våran stora underbara bebis.

Stå gör hon även själv och jag bara väntar på att hon ska börja gå. :)

 




Äntligen!! Phil & teds SMART

Jag har fått hem min älskade sulky, ska bli våran lilla stads/resevagn. Perfekt att packa i bil och tar ultimat liten plats i bussar och butiker. Nu väntar jag bara på sittdynan och åkpåsen vi önskat åt lillan i julklapp, sedan är denna vagnen fullbordad <3


mobil bild

Varit ut och provkört den, den är verkligen en renodlad stadsvagn så att köra i terräng är ju ingen ide, sätet är helt okej men önskar det fanns fotstöd när man har sitsen bakåtvänd. Hjulen låter lite när man kör på ojämn mark (det guppar på ett litet weird sätt, framdäcken alltså) Men trots alla smågrejer så tror jag vi blir nöjd, snygg är den iallafall


Buzzador

Jag är en Buzzador! Det innebär att jag får hem vissa erbjudanden (ibland produkter) som jag ska pröva på, dela med mig av och ge ut mina och andras åsikter till företagen.

Nu har jag fårr hem Natusan Bed Time produkter som består av barnolja för massage och en flaska barntvål som man har i vattnet (några få droppar som rengör och återfuktar)

Det luktar svagt av lavendel och jag älskar att bada Alissa på kvällen nu, delvis för att det blir en mysig stund och för att hon verkar tycka allt är kul. Vi har prövat produkterna i 4dar och kommer fortsätta - det vet jag redan nu.


Har även fått hem rabattkuponger att dela ut så ni får handla bedtime serien lite billigare! Kan dela ut på stan m.m. så kontakta mig bara så kan vi bestämma nåt :)

RSS 2.0