Sunday!




Blandade ovisade bilder..



Ja, vad har hänt? Har blivit lovad av bostadskontoret att vårat grisrosa kök ska bli vitmålat... vilket inte har hänt än! Irriterande som attan med tanke på att färg lossnar från lådorna vilket Alissa hemskt gärna vill ha att tugga på, så riktigt drygt. Om fem dagar är hon ett år. Det är ingenting! Min lilla tjej, så stor och underbar. Jag älskar henne så otroligt mycket och är så jäkla glad över att vi har fått en frisk och hel tjej, så mycket kan gå snett men med henne har allt gått precis rätt! Hon hittar på nya bus varje dag och blir bara drygare, men kan man bli arg när man ser på henne? Nej, hon är alldeles för ljuvlig för det. Just nu är hennes favvosak att göra roliga miner och läten, så här hemma får man sig många skratt varje dag :)



Fru piggelin

Red tjejen tis & ons denna vecka, tisdagen var ett pass som bara bestod av bråk och maktkamp, hon vela gå sin egna väg! Men efter ett tag vann jag och i slutet var det en riktigt fin stund på hästryggen. På onsdagen förväntade jag mig såklart att bli testad igen, men hon förvånade mig! Allt var så himla fint, helt klart på topp! Hon arbetade nedåt, hade en riktigt fin takt i galoppen och rusade inte alls. Nästa Tors kanske jag ska iväg på hoppträningen med henne, ska bli riktigt roligt och spännande att se hur det går! :)


Skjut mig

Världens sämsta lektion, sitter med en jäkla räknemaskin. Skön dag i skolan annars, Chill och ingen stress. Men denna räkning tar kålen på mig.

Var bara tvungen att klaga nånstans, virrigaste läraren någonsin.. Längtar tills stallet imorrn och drömmer mig bort resten av lektionen nu!


In bed

Själv i sängen medans karln kollar fotboll. För första gången på över två år så gillar jag det. Mysa ner själv under täcket tills det blir varmt och tänka fina saker om sig själv ;)

Längtar tills tisdag nu då jag ska iväg och rida fru piggelin igen! Blir nog en del arbete från marken och sen kanske köra lite tempoväxlingar i skogen och försöka hitta den rätta stopp-knappen på henne :) vill kunna använda sitsen mer och ta i tyglarna mindre, man vill aldrig ha en dragkamp med en häst för vinnaren är ju självklar från början ;)

Ja du, imorrn är det skola och har lite plugg nu så jag inte kommer efter i något så är nog dags att stänga ner mobilen och börja sova! :)

Bye!


Pocket full of sunshine

Mitt liv suger, fast är samtidigt bäst, förvirrande? Har kass uppdatering här och antar faktiskt att ingen checkar detta ställe speciellt ofta.

Jul, mellandagar, nyår, kalas och familjemys har ni missat i bilder och text. Bilder ska jag ändå lägga ut när jag orkar föra över dom på datan.

Jadu, livet rullar på och jävligt mycket roligt har hänt samtidigt som det finns ett stort svart moln ovanför mig. Har gjort många beslut på sistonde, jag gick efter hjärnan och gjorde bra val men ändå så kan ibland ångesten och hjärtat säga "tänk om?". Men gjort är gjort och nu får jag leva med det .

Lägger in lite nya pics med från mobben!


RSS 2.0