nudå


Saknade fina vän, alla minnen av dig gör fortarande så jäkla ont <3



Ja, i lördags skulle vi åkt och tittat på en häst att kanske ta hem men pga oseriösa "säljare" som sket i att höra av sig när man kontakta dom så blev det ju inte så. Lite småtjurig. Jag har börjat bli sjuk, migrän & magont från hel-vetet. Jag är less på att städa JÄMT, jag är less på att det aldrig är TYST en sekund. Ingen bra dag alltså. Hoppas jag blir bättre för MÅSTE delta i nationella svenska provet imorrn hur sjuk jag än är! Mina betyg får fan inte bli dåliga pga en dålig dag.. Nu har jag fått klaga. SKÖNT!




Hemlis

Imorgon händer det en spännande sak! Ska iväg på äventyr, kan berätta mer när jag vet hur allt blir :)


snart..

Imorgon blir hon ett år.
Ett helt jäkla år.

Hon var ju för fasen nyss min lilla bebis som bara låg och sov i famnen på bb. Minns allt som det vore igår, första sparken i magen, första värken, sista krystningen, första gången jag fick se henne, första gången vi fick hålla henne.

Våran första kväll ihop alla tre, som en familj. Är fortfarande helt overkligt men är så glad att hon kom! Ska väl ordna inlägg imorgon om mitt hjärtas första år, från dag 0 till dag 365.







RSS 2.0