Hejho

Varit i sandviken idag, skitmysigt. Nu är jag hemma och är allmänt slut, har en febrig bebis och är bara allmänt less, så blir det efter ett par intensiva timmar! :) Uppdaterar mer från gårdagen när jag har tid :)



bebis!

Finaste <3

 

 

Har varit en bra dag idag, som attan! Busat med bästa Bianca ;) och tagit ut biljetterna till Twiday! Nu ska jag sätta mig och betala in pengar till våran UF beställning så vi kan komma igång med säljandet! Sen imorgon kommer jag nog få en glad överraskning av en av dom mest älskade personerna i min närhet (och nej, det är inte rob, alissa, tomas eller mamma jag pratar om) Fast mamma kommer på besök imorgon, superbra och saknar henne jämt faktist, känner mig som en äkta morsgris.

Har även löst problemet med B's födelsedagspresent och det är en lättnad, vill ge något fint ju! Och bianca, det är INGENTING som du visade mig idag, jag vill att du ska få en total chock när du ser vad det är!



Hihi




Bokat och klart!

fyfan vad skönt att hinna få biljetterna!!!!!!!!!

black&white






Världens vackraste barn.
Jag älskar dig

Skola, bäbis och sy!

Är påväg hem just nu från sista lektionen, ska inprincip kuta upp till lägenheten för att busa med min fisunge. Sen blir det att gå över till grannen och sy klart lillans mjukisbyxor. (mammas jag lånade var gammal och dålig, efterlyser en ny så jag kan fortsätta sy saker till liten) avslutar väl kvällen med mat, bebislek och kanske mysa med lillan i sängen tills hon somnat? Låter bra det, tycker jag.


I love u!






Nya bilder på mitt hjärta.

Tävlingen med B och Ginsan gick super i lördags, dom fick en fin runda och pollen var jätteduktig tyckte jag! (Bianca med såklart) Hela lördagen var faktist en perfekt dag. Jag är faktist jäkligt glad och lycklig just nu, tar inte åt mig lika mkt och ser framåt istället för att hela tiden älta alla jäkla problem just nu. Går ju inte att lösa något om man bara ser problemet och inget ljus i tunneln! Skolan går super, har 12% frånvaro sen skolstarten vilket är inprincip ingenting. (Räkna in att x-antal % är felaktig frånvaro från lärarnas håll som ska ändras!)

Jag vill vara glad.
Jag ska vara glad.
Och jag är inte helt omöjlig att lösa min två enda twistar just nu.
Men såklart, i dom två bråken har jag inte varit problem därför är
jag den som brutit kontakten, men vem vet vad som händer just nu om dom kliver fram till mig?


Nejmen nu ska jag titta på tvn med älsk och försöka lista ut lite smågrejjer på blogg.se , hörs!


Godmorgon

Idag blir det första storhäst tävlingen för Bianca med Ginsan, spännande! Ska snart gå ut och bli upphämtad av bruni & co. Men innan, här får ni lite;





Hej kom och hjälp mig

Trött på rutiner, trött på det jäkla vädret och är en allmänt tjurig person just nu. Ligger i sängen och prövar blogg appen, funderar på vad man borde och inte borde göra/säga. Jag brukade vara glad, jämt. Nu är jag ett super deppoffer som bara tänker, gillar mer att vara impulsiva och glada frida. Men det är ganska svårt att vara impulsiv när man är mamma, funkar inte. Men lite som mig själv ska jag ju bli igen, hitta några små pusselbitar och sätta ihop. Kanske ska börja bli mer vågad, ta för mig av möjligheter istället för att deppa över allt jag inte har/kan. Le lite mer, varsla bort människor i mitt liv som hindrar mig från att nå toppen. Ge min fina dotter en extra kram innan jag går till skolan, vara glad att hon lever och är frisk. Hoppas att en person läser detta och kanske lär känna mig ytterligare och att en sak blir enklare


RSS 2.0