suger

Allt känns helt tomt. Får ser när den känslan går över, just nu känns det som att det aldrig kommer ske.
Sådana besked jag har fått dom två senaste åren vill nog ingen ha på en hel livstid, har även blivit för mycket att hålla allt inne för att få allting att "försvinna" . Kännts enklare så, pratar man inte om saken så finns det ju inte eller hur? Och när man väl tar steget och berättar för någon utan att få stöd tillbaks i all denna skit - då känns det som att jag ändå klarar mig bäst själv, utan att ge eller få hjälp av andra. Man orkar inte att lyssna och ta skit när andra mår dåligt utan att få göra det själv när något faktist händer mig. Nånting större en det som har hänt dem.

Nu ser jag fram emot jul, jag kommer ha så fullt upp så min hjärna kommer få kortslutning (dvs, jag kommer inte kunna tänka ett piss på mina egna tankar) Lillan ska få världens bästa första jul, det ska jag se till!


en gång i tiden var du så liten mitt hjärta <3




Kommentarer
Postat av: Verstro

Åh kram vännen

2011-12-16 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0