noll

Hur många läser min blogg nu?
0 personer.
Men vad spelar det för roll, för döm få gångerna jag skriver här så gör jag det för min egna skull.

Skriver när jag är ledsen, upprymd, upprörd, arg eller riktigt lycklig. För jag vill kunna gå tillbaka och läsa detta om flera år och veta hur jag kände just då. Har bloggar sen tidigare som jag ALDRIG kommer lämna ut adressen till nu. För dom är mina och är nu personliga minnen som ingen annan än jag har nytta av.

Jag lever varje dag med drömmar, önskemål, förhoppningar, glädje & tårar. Ser fram emot ett fartfyllt år med heltidsstudier, jobb och resor. Alissa börjar dagis imorgon, världens bästa unge har blivit så gammal att hon ska vara utan både mamma och pappa hela dagarna. Jag har ett tempo i 180 och har aldrig tid att andas, men vadfan gör det för i slutet av sommarn så ska jag åka på en weekend resa med Alissa, det är 100% säkert. Ensamtid, leka på hotell och fika på uteserveringar och bara vara vi. (Om pappa R är snäll så kanske han får följa med, hihi)

Men efter ett år av slit utan nån ledighet så förtjänar jag en riktig semester och vara utan henne är ju omöjligt. Bara att jobba arslet av sig i sommar och dra in cash!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0